Promocje
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
FAQ

FAQ - Najczęściej Zadawane Pytania

1. Czy w celu dokonania zakupu konieczna jest rejestracja?
Nie, rejestracja nie jest wymagana, jest jednak ona dla Państwa najwygodniejszą formą złożenia zamówienia. Po zalogowaniu do sklepu możecie Państwo śledzić na bieżąco postęp realizacji zamówienia oraz mieć wgląd w historię swoich zakupów.

2. Chcę zamówić kilka zabawek czy za przesyłkę zapłacę tylko raz?
Tak. Koszt przesyłki jest jednorazowy i nie wyższy niż określony w cenniku dostaw dla danej usługi. System sklepu automatycznie dostosowuje koszt przesyłki względem wagi zamówionych produktów określając możliwe formy dostawy zamówienia.

3. Planuję zapłatę za pomocą karty kredytowej, czy jest to możliwe?
Tak, jest to możliwe i w pełni bezpieczne. Płatności tego typu przeprowadzić mogą Państwo jedynie za pomoca usługi Payu. Nie mamy wówczas wglądu do danych Państwa karty, po zrealizowanej transakcji otrzymujemy z serwisu Payu przelew z numerem zamówienia oraz wpłaconą przez Państwa kwotą.

4. Czy moge śledzić wysłaną do mnie przesyłkę?
Tak, jednak możliwość śledzenia obejmuje paczki oraz przesyłki płatne przy odbiorze. Po nadaniu przesyłamy do Państwa numer paczki oraz link do strony śledzenia.
Niestety mimo ciągłego udoskonalania działania Poczta Polska nie wprowadziła jeszcze w pełni funkcjonującego systemu śledzeń dla listów poleconych :/


do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl